Pytania i odpowiedzi

FAQ - najczęściej zadawane pytania

Jak mogę zwrócić produkt?

Poinformuj nas o chęci zwrotu zamówienia, bądź jego części w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki. By to zrobić, kliknij tutaj.

Wypełnij formularz oraz wybierz formę odesłania produktów. Dzięki tej opcji możesz od razu wygenerować etykietę na zwracaną paczkę. Nie musisz dołączać paragonu, ale do przesyłki włóż numer rachunku do zwrotu środków - ułatwi to rozliczenie zwrotu.

Pamiętaj, że produkty, które zwracasz powinny być w nienaruszonym stanie, z metką (jeśli była przypięta do produktu). W przypadku odesłania rzeczy ubrudzonej, noszącej zapach perfum, papierosów etc. lub posiadającej ślady użytkowania, od kwoty zwrotu może zostać potrącona cena czyszczenia w pralni (lub może nastąpić zwrot niepełnej kwoty z powodu obniżenia wartości produktu).

Więcej informacji na temat zwrotów znajdziesz tutaj.

 

Kiedy otrzymam zwrot wpłaty za odesłane produkty?

Wszystkie zwroty realizowane są do 14 dni od zgłoszenia chęci odstąpienia od umowy.

 

Czy mogę złożyć zamówienie z płatnością za pobraniem?

Tak, ale tylko na indywidualną prośbę. Opcja nie jest dostępna w wyborze metod dostawy, ale możesz złożyć zamówienie z zapłatą przy odbiorze. Wybierz preferowaną formę dostawy (Pczkomat lub Kurier), a przy metodzie płatności zaznacz przelew tradycyjny. W uwagach do zamówienia poinformuj nas o chęci płatności u kuriera. Przesyłki pobraniowe wysyłane są firmą InPost, koszt dostawy wynosi 25zł.

 

Czy mogę wymienić produkt?

Tak. W tym celu skontaktuj się z nami poprzez opcje dostępne tutaj. W przypadku wymiany nie pokrywamy kosztu odesłania produktu, ale darmowo wyślemy na wskazany przez Ciebie paczkomat rzecz, którą wybrałeś w zamian.

 

Czy wybrany przeze mnie produkt będzie w obniżonej cenie lub otrzymam rabat?

Wszystkie aktualnie przecenione produkty znajdziesz w zakładce outlet. Nie udzielamy rabatów indywidualnych, ale oferujemy Ci przystąpienie do programu lojalnościowego, w którym jako stały klient możesz gromadzić punkty i wymieniać je na zniżki możliwe do wykorzystania przy kolejnych zakupach.

 

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Niestety nie. Aktualnie nie prowadzimy punktu stacjonarnego, w którym umożliwiamy odbiór osobisty.

 

Chcę złożyć reklamację, jak mam to zrobić?

Reklamację możesz złożyć korzystając z formularza poniżej:

Formularz reklamacyjny - pobierz

Produkt odeślij według adresu podanego w górnym rogu formularza. Informację o decyzji otrzymasz do 14 dni.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz tutaj.

 

Czy mogę zamówić paczkę z dostawą do UK?

Aktualnie ze względów prawnych nie świadczymy usług dostawy zamówień do UK.

 

Co to jest PayPo?

PayPo to forma płatności, dzięki której możesz opłacić zamówienie za 30 dni, nie ponosząc przy tym żadnych dodatkowych kosztów. Pośrednik poprosi o Twoje dane i oceni zdolność sfinansowania zamówienia, a Ty zapłacisz za nie dopiero w wyznaczonym terminie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl