Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli

A) jesteś konsumentem

lub

B) jesteś osobą fizyczną, a umowa, którą zawarłeś z nami po 31 grudnia 2020 r. jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

- przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy. Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy. Aby to zrobić, skorzystaj z formularza: Odstąpienie od umowy i odesłanie produktu.

 

Wyjaśnienie działania powyższego panelu zwrotów:

Po kliknięciu w link do zwrotów i reklamacji zostaniesz poproszony o podanie adresu e-mail, na który składałeś zamówienie i uwierzytelnienie kodem, który zostanie przesłany na Twój adres e-mail.

Po wprowadzeniu adresu e-mail i kliknięciu Potwierdź kodem z maila, na Twoją skrzynkę trafi wiadomość z kodem weryfikacyjnym, który musisz wpisać w pola widoczne na ekranie (6 znaków). Następnie zobaczysz prosty, intuicyjny formularz zwrotu składający się z 3 kroków, w którym:

a) w przypadku chęci zwrotu zamówienia lub jego części wybierzesz produkty do zwrotu i wskażesz powód: np. Odstąpienie bez podania przyczyny, metodę oraz sposób płatności przesyłki.

Po potwierdzeniu i opłaceniu zwrotu, otrzymasz na swojego e-maila podanego w zamówieniu etykietę na paczkę wraz z informacjami jak nadać przesyłkę zwrotną. Aby ułatwić nam rozliczenie Twojego zwrotu, do przesyłki możesz dołączyć numer rachunku.

b) w przypadku potrzeby reklamacji zamówienia lub jego części wskażesz jakie produkty reklamujesz, wybierasz jeden z predefiniowanych powodów reklamacji. Po potwierdzeniu złożenia reklamacji zobaczysz komunikat informujący o rejestracji zgłoszenia w systemie sklepu. Następnie czekasz na kontakt ze strony obsługi, który powinien nastąpić do 48h.

 

 

Dodatkowe informacje:

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Nie odpowiadamy za niedoręczenie przesyłki nadanej listem ekonomicznym lub poza udostępnionym panelem zwrotów. Przesyłki zwrotne nadane za pobraniem lub do paczkomatu nie zostaną odebrane.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

 

 

Reklamacje

W przypadku, gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię.

Reklamację najlepiej złożyć poprzez użycie formularza online dostępnego w punkcie ze zwrotami. Możliwe jest też skorzystanie z pliku do wypełniania ręcznego znajdującego się poniżej. Ręcznie wypełniony formularz należy przesłać wraz z produktem, uprzednio informując o tym na adres e-mail: sklep.queen@gmail.com. Adres do wysyłki podany jest na górze formularza.

Formularz reklamacyjny - pobierz

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy – na zasadach określonych w kodeksie cywilnym.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego. Nie należy mylić wydania decyzji reklamacyjnej z jej wykonaniem (np. naprawa produktu, która może nieznacznie wydłużyć czas oczekiwania na zwrócenie naprawionego produktu).

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl